دسته بندی مطالب
اوج مصرف روز یکشنبه مورخ 1398/02/01
ساعت 23:25 4135 مگاوات
مشابه مصرف در سال قبل 4181 مگاوات
درصد رشد نسبت به سال قبل 1.1- درصد
بیانیه توافق سطح خدمات
بیانیه توافق سطح خدمت در ‌تارنما

بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال شرکت برق منطقه ای خوزستان را به اطلاع میرساند:
1- امکان دسترسی به سیستم خدمات مشترکین برای مشترکین به صورت تمام وقت از طریق منوی خدمات متشرکین زیر منوی سیستم جامع خدمات مشترکین فراهم می‌باشد.
2- تارنمای شرکت برق منطقه ای خوزستان دارای امکان ثبت و پیگیری شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق منوی ارتباط با ما و قسمت رسیدگی به شکایات می باشد.
3- از طریق منوی ارتباط با ما می توانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت روز، تماس برقرار نمایید. بدیهی است پس از بررسی توسط مراجع مذکور، پاسخ به آدرس شما ارسال خواهد شد.
4- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.
5- تارنمای شرکت برق منطقه ای خوزستان بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.
6- برای اطلاع رسانی هر گونه گزارش خطا  شامل خطاهای فنی و غیر فنی با دفتر فناوری اطلاعات از طریق سامانه خدمات رایانه ای و یا پست الکترونیک ict@kzrec.co.ir گزارش فرمائید.


تاریخ به روزرسانی:
1397/11/24
تعداد بازدید صفحه:
988
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
 
آدرس پست الکترونیکی شما
   
شماره تلفن
توضیحات
 
تغییر کد امنیتی
کد امنیت
 
Powered by DorsaPortal
بارگذاری چیدمان اولیه